Friday, May 9, 2014

Zavirite u našu kutiju uspomena

Još i prije nego što su se moji dječaci rodili, počela sam da im stvaram uspomene. Za početak, napravila sam im foto book-ove od testa za trudnoću do rođenja. Tu sam tradiciju nastavila svake godine, pa sada imaju book-ove i za prvu i za drugu godinu. (Krajnje je vrijeme da počnem praviti i ove za treću, jer vrijeme leti...) Nakon njihovog rođenja, počela sam im čuvati neke stvari koje mislim da će im jednog dana biti drago da vide. Tako se rodila naša Kutija Uspomena.

U njoj se nalaze raznorazne stvari i svako nekoliko njen sadržaj se dopuni nekim novim uspomenama. Evo kako izgleda:




Zavirite i unutra, slobodno...


Nešto od onoga što se trenutno nalazi u njoj je: prve nehodajuće cipelice, prve hodajuće cipelice, prve flašice, posljednje flašice, držači za ćuće, prve ćuće, prve zvečke, kutijica sa pupčanicima, narukvicama iz bolnice, prvim uvojcima kose, čestitke koje su dobijali za babine, foto book-ovi od testova za trudnoću do rođenja, testovi za utvrđivanje trudnoće, platna od krštenja, neke knjige koje su dobili na poklon, privjesci koje su dobili za babine, prve kapice Djeda Mraza koje su nosili, prva odjelca u kojima su izašli iz bolnice, radosnice, čestitke iz vrtića koje su pravili ili dobili...

Čestitke koje su dobili za babine
Radosnice sa svim bitnim podacima iz prvih pola godine života
Foto book-ovi od testova za trudnoću do rođenja
Čestitke iz vrtića
Prve kapice Djeda Mrazova
Prva odjelca

Imate li i vi Kutiju Uspomena i šta je to što čuvate u njoj?


Pratite moj blog na Bloglovin

No comments:

Post a Comment