Saturday, May 17, 2014

Interesantne ideje za čuvanje uspomena 2

11. Uspomene sa putovanja
    Kada odete na odmor, dajte djetetu jednu fasciklu ili kutiju u kojoj će sakupljati svoje uspomene sa putovanja. Ako je vaše dijete premalo da to uradi samo, učinite to umjesto njega.

12. Jedinstveni novogodišnji ukrasi
    sa otiskom ruke vašeg djeteta, uz godinu kada je otisak napravljen, kroz par godina postaće vrijedni ornamenti kojim će vaša djeca rado kititi svoje novogodišnje jelke.

13. Vremenska kapsula
     Za prvi rođendan djeteta, zamolite goste da na komadiću papira napišu svoje predviđanje šta će vaše dijete biti kada odraste i napuni, recimo, 20 godina. Zatim zatvorite kapsulu i kada vaše dijete napuni 20 godina, otvorite je i zajedno pročitajte predviđanja vaših najbližih.

14. Slika na zidu sa otiscima šake
     članova vaše porodice, posložene po veličini, odnosno starosti.

Izvor: http://media-cache-ak0.pinimg.com

15. Slika od otisaka šake i stopala
     Moji prijatelji su uzeli otiske šake i stopala svog tromjesečnog sina, u više boja, i od toga napravili sliku koja krasi zid njihove spavaće sobe.

16. Pratiti rast djeteta na okviru od vrata
     je još jedna ideja koju sam "pokupila" od prijatelja. U kući moje drugarice postoji jedan okvir od vrata, jedini koji za sve ove godine nikada nije mijenjan - a to je okvir na kojem su godinama nasumice bilježene visine nje i njene sestre, sa datumom mjerenja.

17. Porodično stablo u slikama
     koje sam vidjela na slikama jedne prijateljice me je oduševilo. Roditelji su na zidu u hodniku napravili porodično stablo čije korijenje čine fotografije njihovih prababa i prađedova, stablo čine fotografije baba i đedova, i njihovih roditelja, a krošnju fotografija sa njihovog vjenčanja, a zatim fotografije njihovo troje djece. Ono što me je najviše oduševilo je ideja i trud koji su uložili da pronađu fotografije pra-predaka, s obzirom na to koliko je fotografija u to vrijeme bila rijetka.

18. Generacijski portret unutar portreta
     je još jedan lijep način da se objedini nekoliko generacija kroz fotografiju.

Izvor: Pinterest
19. Porodična knjiga recepata
    za vašu djecu i buduće generacije, koja sadrži recepte svih onih "hit" jela, kolača ili torti, koje svi mi imamo u porodici. Ova mi se ideja toliko dopala, da odmah krećem sa kreiranjem našeg porodičnog kuvara.

20. Pretvorite prvi bebin krevet u radni sto
    Ako ne planirate nikome da posuđujete, poklanjate ili čuvate krevetac u kojem je nekada spavala vaša beba, pretvorite ga u radni sto vašeg djeteta ili djece. Ako radnu površinu ofarbate farbom za školsku tablu, radni sto postaće njihov omiljeni dio namještaja.

Izvor: Pinterest

*Blizanci
Mi naše dječake od početka ne posmatramo kao jednu osobu, već kao dvije individue, pa se tako prema njima i ponašamo. Uspomene koje im kreiramo, kreiramo za svakoga posebno. Sve što se čuva, čuva se duplo. Foto book-ovi koje sam pravila, pravila sam za svakoga posebno i drugačiji su. U parku smo zasadili dva drveta, svakome svoje. Kutija uspomena je trenutno jedna, zbog praktičnosti, ali sve u njoj je duplo. Kada malo odrastu i sami krenu da kreiraju svoje uspomene, imaće svako svoju kutiju ili više njih, zavisi koliko nam bude trebalo.

A kako vi čuvate uspomene za svoju djecu? Da li vi imate neke drugačije ideje koje želite podijeliti sa nama? 

No comments:

Post a Comment